dijous, 15 de setembre del 2016

Impian Dalam Bisnes Shaklee

Impian dalam bisnes Shaklee adalah impian terbesar saya.

Apabila bisnes Shaklee dah stabil, empayar dah besar, dan income dah cukup, barulah semua impian lain boleh dicapai dengan lebih mudah.

Bracelet Master Coordinator Yang Diterima di Shaklee Global Conference 2016
Bracelet Master Coordinator Yang Diterima di Shaklee Global Conference 2016

Nak travel, beli rumah, bayar hutang, nak buat charity, semuanya mesti pakai duit kan?

Saya ingin mencapai rank tertinggi dalam Shaklee Malaysia iaitu Master Coordinator, dengan income bulanan sekurang-kurangnya 5 angka sebulan.

Selain itu, saya juga memiliki empayar bisnes yang besar, dan menghasilkan ramai Master Coordinator lain. Ingin sekali rasanya nak berjaya dan buktikan bahawa saya juga boleh.

Saya juga teringin sangat diraikan oleh keluarga besar Shaklee di dalam dan luar negara, dan yang pastinya ingin melancong secara percuma dengan Shaklee. Nak bawak mak bapak melancong sekali.

Mesti diorang suka.

Doakan kejayaan saya ya.

Note: Gambar hiasan adalah gambar bracelet Master Coordinator yang diterima oleh Master Lyna Noh di Shaklee Convention di Orlando, Florida awal bulan Ogos 2016. Thank you very much.



Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...