dijous, 15 de setembre del 2016

Bagaimana Produk Shaklee Membantu Saya Jadi Lebih Sihat

Antara produk Shaklee yang saya wajib ambil adalah Lecithin, Herb-Lax, Alfalfa Complex, B-Complex, Sustained Release Vita C Plus, dan Ostematrix.

Selain itu, ada banyak produk Shaklee yang pernah saya cuba seperti Energizing Soy Protein (ESP), Peppermint-Ginger Plus, Zinc Complex, Collagen Powder, dan banyak lagi.

Setiap produk bukan sahaja ada SATU manfaat tetapi BANYAK.

Contohnya Lecithin membantu bakar lemak, tingkatkan daya ingatan, kurangkan tekanan dan juga elakkan sembelit.

Bagaimana Produk Shaklee Membantu Saya Jadi Lebih Sihat

Supplements Shaklee banyak membantu meningkatkan kesihatan saya terutama daripada segi penurunan berat badan dan mengurangkan stress, sekaligus menurunkan risiko penyakit lain seperti darah tinggi, sakit jantung, gout, dan sebagainya.

Selain itu, produk seperti Ostematrix membantu saya mendapat tidur yang lebih berkualiti, selain membekalkan jumlah kalsium dan magnesium yang diperlukan oleh tubuh.

Saya tak pernah ragu-ragu dengan kualiti dan keberkesanan produk Shaklee yang terbukti selamat dan berkesan, serta disokong dengan scientific research dan clinical papers yang ditulis oleh para saintis yang bertauliah.

Vitamin jenama lain mungkin jenis sintetik atau bukan semulajadi, jadi pilihlah Shaklee yang sememangnya bukan sintetik dan tidak mengandungi bahan kimia berbahaya.

Ingin mencuba produk Shaklee yang hebat? Jom hubungi saya sekarang.



Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...