divendres, 16 de desembre del 2016

Perancangan 20 Tahun Akan Datang

20 tahun akan datang saya di mana?

Financially, tentunya bebas hutang.

Ada savings dan properties.

Ada bisnes lain selain Shaklee. Bisnes impian saya, nak buka satu cafe dan craft shop.

Saya juga mahu bekerja dan uruskan empayar bisnes sambil travel.

Dan mampu menderma untuk anak-anak yatim dan membantu causes berkaitan dengan wildlife dan alam sekitar.



Personal life in the next 20 years?

Dah tengok Nath masuk universiti atau graduate. Masa tu Nath dah 23 tahun.

Dah travel ke destinasi impian.

Dah bawak bapak travel sebab dia ingin travel.

Dah tengok concert my favourite bands di luar negara (excuse me, saya berjiwa muda hehe)

Dah berkahwin dan ada anak? Ini saya tak pasti hehe.

Right now I need to work harder than ever.

Doakan saya ya.


Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...