dimarts, 28 de juliol del 2015

Kebaikan dan Manfaat Menjadi Ahli Shaklee

Shaklee Malaysia Products

Dengan mendaftar menjadi ahli, anda boleh menikmati diskaun 15 hingga 20 peratus untuk sebarang pembelian produk Shaklee.

Setelah mendaftar menjadi ahli, anda boleh membeli produk Shaklee pada bila-bila masa, sama ada online ataupun di branch Shaklee terdekat. Keahlian adalah seumur hidup.

Anda boleh menghadiri pelbagai aktiviti yang Shaklee Malaysia anjurkan, seperti Rumah Terbuka Aidilfitri, Health and Wellness Talk, Bengkel Nutrisi, dan sebagainya.

Jika anda serius ingin menjadi ahli Shaklee untuk menjana pendapatan sampingan, anda boleh melakukannya separuh masa atau sepenuh masa. Anda boleh terus membuat perkongsian dan penjualan produk Shaklee dengan harga retail, dan berpeluang menikmati bonus setiap bulan.

Jika anda ingin menjadi ahli, saya akan menjadi sponsor atau upline anda (Debbie Tehin SID1107097), dan anda akan dibantu oleh leader kami tentang produk Shaklee, bagaimana mendapatkan pelbagai bonus yang ditawarkan, bagaimana membuat online dan offline marketing, dan sebagainya. Saya sendiri akan membantu anda sehingga berjaya dalam perniagaan anda.

Jom sertai saya dan ubah hidup anda dan keluarga anda dengan Shaklee. Selamat maju jaya.




Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...