dimecres, 26 d’agost del 2015

Pengedar Shaklee Kuching, Sarawak

Salam sejahtera.

Saya, Cik Debbie Tehin, adalah Pengedar Sah Shaklee Anda di kawasan Kuching, Petra Jaya, dan Matang. Saya telah mencuba produk Shaklee sejak 28 Januari 2014 dan masih lagi setia dengan produk Shaklee sehingga sekarang.

Tahukah anda bahawa Shaklee sudah berada di pasaran Malaysia selama lebih 50 tahun?

Tahukah anda bahawa Shaklee juga merupakan pengeluar pertama multivitamin di dunia, iaitu Vita-Lea, yang sudah berusia 100 tahun?
Shaklee - Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan, Sentiasa Mesra Alam
Shaklee - Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan, Sentiasa Mesra Alam

Pada mulanya saya hanya ingin mencuba produk Shaklee untuk mengurangkan berat badan. Sewaktu mendaftar sebagai ahli Shaklee, berat saya adalah lebih kurang 88 kilogram, dan untuk ketinggian saya iaitu 165cm, berat badan yang ideal adalah antara 60 ke 65 kilogram. Sekarang, berat badan saya menurun dan ukuran pinggang yang dahulunya 38 inci telah mengecil kepada 32 inci.

Selain itu, seluruh keluarga saya telah mula mengamalkan produk Shaklee, seperti Set Sendi Tulang, Set Buasir, Set Kurus, dan Set Kesihatan Kanak-Kanak.

Jika anda berminat untuk memiliki produk Shaklee, mendaftar menjadi ahli Shaklee, memulakan perniagaan dari rumah, ataupun ingin bertanya dengan lebih lanjut mengenai pengalaman saya menggunakan produk Shaklee, anda boleh menghubungi saya melalui maklumat yang tertera.

Semoga anda bertindak pada hari ini untuk mengubah diri anda dan keluarga ke arah yang lebih sihat dan lebih positif.



Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...