dijous, 22 de desembre del 2016

Shaklee Bantu Tingkatkan Ilmu Pengetahuan

Masa mula-mula join Shaklee, memang kurang sangat ilmu tentang vitamin dan penyakit. Syukurlah sekarang dah boleh recommend supplements yang sesuai untuk mana-mana masalah kesihatan.

Selalunya jika ada persoalan, saya akan Google dan baca info daripada website yang boleh dipercayai. Ada juga buku nutrisi Shaklee yang memang menjadi rujukan utama, selain merujuk kepada upline yang tak kedekut ilmu.

Selain itu, ada juga group di Facebook dan Whatsapp yang jadi tempat bertanya. Syukur semua rakan SID sudi membantu walaupun kami datang dari pelbagai susur galur.

Terkini, saya teringat yang bapak pernah beli buku-buku dari Reader's Digest. Baru tadi cari balik dan seronoknya saya sebab jumpa. Sebelum ni buku-buku tu duduk dalam almari je. Buku-buku dalam gambar ni pasti akan saya jadikan rujukan.


Saya memang bukan pakar perubatan, tentu sekali bukan doktor. Memang jauh sekali. Tetapi berbekalkan ilmu pengetahuan yang ada, dengan izin Tuhan saya boleh bantu anda yang ada masalah kesihatan.

Jangan lupa, Shaklee adalah makanan tambahan dan bukan ubat. Kami sebagai Shaklee Independent Distributor (SID) tak pernah dan tak dibenarkan claim bahawa Shaklee boleh mengubati penyakit.

Punca semua penyakit adalah tubuh badan yang kekurangan nutrien, jadi dengan Shaklee, mudahan tubuh anda jadi lebih sihat dan penyakit boleh dikurangkan, sekaligus dicegah daripada berulang.


Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...