divendres, 23 de desembre del 2016

Hobi Saya Buat Handmade Cards

Dulu saya suka crafting. Sejak zaman sekolah menengah lagi saya gemar buat benda handmade terutama untuk harijadi kawan-kawan.

Paling saya minat adalah card making. Hobi card making ni mendorong saya untuk buka satu kedai online jual card making and scrapbooking supplies pada Oktober 2008.


Pada masa tu belum banyak kedai online dan offline yang jual craft supplies jadi bisnes sangat menggalakkan.

It's still my favourite hobby, cuma sejak jadi full-time nanny to my nephew Nath, saya stop crafting dan stop jugak biz tersebut. Rindu sangat nak kembali berkraf dan berkreatif.

Dengan hobi crafting ni, saya dapat banyak manfaat seperti:

✂ join craft bazaar dan latih diri untuk berkomunikasi dengan orang ramai

✂ dapat ramai kawan baru dengan minat yang sama, malah ada yang jadi kawan rapat sampai sekarang

✂ belajar selok belok bisnes dan cara uruskan kewangan

✂ latih minda untuk jadi lebih kreatif

✂ dapat menghasilkan sesuatu yang handmade, unik dan one-of-a-kind dan tak perlu beli di kedai

Ada yang minat crafting? Jom komen!


Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...