dimarts, 13 de setembre del 2016

Kenapa Saya Percaya Dengan Shaklee

Pada mulanya saya nak cuba Shaklee sebab nak turunkan berat badan. Saya ternampak bff saya promote Shaklee jadi saya pun curious dan ingin cuba sendiri.

Lepas tu saya dapat tahu produknya green atau mesra alam, dan semulajadi. Bff saya pulak conservationist jadi saya tau dia akan sokong produk hijau yang tidak mencemarkan alam sekitar.

The Shaklee Difference - Always Works, Always Safe, Always Green
The Shaklee Difference - Always Works, Always Safe, Always Green

Setelah mencuba sendiri produk Shaklee, saya dapati produknya berkesan. Yang penting kena konsisten dan ikut nasihat distributor anda.

Shaklee bukan ubat tetapi makanan tambahan, jadi tak perlu risau akan kesan sampingan.
Selain itu, Shaklee juga ada R&D team yang hebat, dan ada Landmark Study yang memperkukuhkan lagi kepercayaan saya.

Jika anda ingin menjana pendapatan part-time atau full-time, group kami boleh guide dan bantu anda.
Jom, sertai kami!



Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...