dimarts, 13 de setembre del 2016

Bagaimana Saya Mula Menyertai Shaklee

Dulu sebelum join Shaklee, saya memang ada masalah berat badan. Now pun masih ada tapi dengan Shaklee, semuanya terkawal.


Saya mula tahu tentang Shaklee dah lama, tapi tak pernah ambil kisah sebab rata-rata orang cakap Shaklee ni mahal.

Jadi apabila saya tau my best friend Yenny Norhayani amalkan Shaklee dan mula buat bisnes, saya terus setuju untuk beli set kurus dan terus jadi member.

Walaupun banyak dengar cerita buruk tentang MLM tapi sebab saya trust Yenny, saya join Shaklee tanpa banyak bertanya. Saya tau dia takkan makan produk yang diragui dan takkan join MLM yang merapu.

Ternyata pilihan kami tepat dan sekarang setiap bulan kami ada extra income dari Shaklee dan kesihatan kami juga lebih baik dengan Shaklee.

Ingin sertai kami? Jangan malu jangan segan. Jom!



Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...