dimarts, 13 de setembre del 2016

Cabaran Dalam Bisnes Shaklee

Setiap bisnes mesti ada cabaran dan susah senang. Buat bisnes Shaklee ni lagilah banyak rintangan.

Di Kuching belum ada branch lagi. Jadi untuk dapatkan stok, terpaksa order dari HQ di KL dan bayar postage.

Klik saja di website Shaklee, tunggu a few days, dah sampai.

Pengedar Shaklee Kuching - Debbie 0123940017
Pengedar Shaklee Kuching - Debbie 0123940017

Kadang kala ada jugak mintak tolong upline poskan dan kena tau kira semua supaya tak rugi.
Setakat ni belum pernah ada masalah barang hilang atau pos tak sampai. Syukur, semua order sampai dengan selamat.

Customers pulak ada pelbagai ragam. Ada yang nak COD, ada yang tak kisah kalau pos, dan sebagainya. Ada yang boleh tunggu, ada pulak yang nak urgent.

Setakat ni pernah COD di shopping mall, di kawasan perumahan, dan ada customer yang datang ke rumah.

So kena pandai deal dengan customer tapi so far tak ada lah yang luar biasa susahnya.

Upline saya Yenny Norhayani dan super upline Hazelina Alim memang banyak membantu. Segala persoalan tentang apa pun memang akan dijawab dan diorang banyak membimbing saya.
Tiada istilah kedekut ilmu atau lepas tangan.

Diorang lah pembakar semangat saya untuk tak give up dan terus sharing tentang kebaikan produk Shaklee. Itu yang best nya upline saya.

Thank you very much babe Yenny and Mama Hazel. Doakan saya terus maju dengan Shaklee ya.



Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...