dimarts, 13 de setembre del 2016

Ukhwah Dalam Shaklee

Menjalankan biz Shaklee dari rumah bukan bermaksud saya buat semuanya sendiri, tapi kami ada group yang hebat.

Ada group besar milik super upline, dan group kecil milik upline lain. Ada group Facebook, whatsapp, telegram dan sebagainya, tempat kami belajar tentang Shaklee dengan lebih mendalam.


Upline saya adalah best friend saya. Kami dah kenal lebih 10 tahun. Who's counting? Dia memang kawan through thick and thin.

Walaupun upline saya jauh nun di Seremban dan saya di Kuching, kami tak pernah rasa jauh.

Dalam group pun kami berkawan dengan SID yang datang dari seluruh Malaysia, malah ada yang berada di luar negara seperti di UK, Qatar dan sebagainya.

Kesimpulannya, menyertai Shaklee menggalakkan kami untuk menjalin hubungan kekeluargaan, friendship dan sisterhood yang utuh.



Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...