dijous, 1 de desembre del 2016

Kenapa Saya Sangat Setia Dengan Shaklee?

Kenapa saya sangat setia dengan Shaklee?


Sebabnya, ada banyak perubahan positif dalam hidup saya sejak kenal Shaklee.

Antaranya:

❤️ kesihatan diri lebih baik, berat badan saya semakin menurun, kesihatan mak bapak juga lebih baik

❤ ada income extra daripada bonus Shaklee, boleh belanja family dan menyimpan jugak

❤ dapat kenal ramai kawan baru

❤ latih diri untuk lebih rajin, berdisiplin, positif dan bermotivasi

❤ dapat belajar banyak benda baru seperti ilmu social networking, belajar buat poster sendiri, ambil gambar produk, etc

❤ rasa puas dan happy dapat bantu customer untuk jadi lebih sihat

Kalau join Shaklee memang anda akan rasa lebih happy dan positif. Badan pun sihat, tidak sakit, penat atau lemah lagi.

Badan sihat, otak cerdas kan?

Ada extra income, secara automatik hati pun senang. Jom!


Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...