divendres, 2 de desembre del 2016

Produk Shaklee Kegemaran Saya - Lecithin

Produk feveret saya ada banyak, antaranya ESP, Ostematrix, Herb-Lax, Vita C Plus dan si Zinc Complex yang dah sold out satu Malaysia.

Yang paling feveret tentunya si kapsul jingga minyak soya pembakar lemak, Lecithin.

Tiap hari saya akan ambil 12 biji Lecithin ni tau.

Yup! 12 biji! 6 biji pagi, 6 biji petang.

Lecithin ni bantu kawal selera makan dan kurangkan cravings. Maklumlah kalau suka makan macam saya, ada saja yang ingin dikunyah.


Syukur, sejak konsisten ambil Lecithin ni, berat badan saya tidak lagi bertambah. Lecithin ni bakar lemak juga tau.

Kalau kehabisan stok Lecithin ni memang rasa tak senang hati.

Selain bakar lemak, Lecithin juga baik untuk:

🔥ibu breastfeeding elak bengkak susu
🔥kesihatan prostat lelaki
🔥tingkatkan daya ingatan
🔥legakan sembelit
🔥atasi tekanan
🔥hindar darah tinggi
🔥atasi alahan
🔥hindar batu karang
🔥lindungi hati

Bulan ni ada promo Lecithin tau. Anda boleh dapat harga lebih murah daripada biasa.

Jom ambil Lecithin untuk kurus dan sihat secara semula jadi.


Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...