dilluns, 5 de desembre del 2016

Program Detoks Shaklee

Rakyat Malaysia sangat perlu detoks kerana zaman sekarang ada banyak sangat makanan yang sedap namun kebanyakannya sangat tidak sihat.

Penyakit tiga serangkai iaitu sakit jantung, kencing manis dan darah tinggi juga sudah sangat biasa didengar di kalangan masyarakat kita. Sangat menakutkan, okay?

Jadi jom mula jaga kesihatan, bermula daripada berat badan yang ideal dan pemakanan yang sihat.


Dalam group besar Shaklee kami iaitu iReach, ada beberapa program detoks iaitu:

🌿 Detoks logam
🌿 Detoks parasit
🌿 Detoks usus
🌿 Detoks hati
🌿 Detoks seluruh badan

Soalan: Adakah saya perlu detoks?

Jawapan: Jika anda ada simptom di bawah, anda perlu detoks.

❌berat badan berlebihan
❌perut buncit
❌sering pening kepala
❌cepat penat atau letih
❌sering sembelit
❌sering demam atau sakit
❌sering makan secara tidak sihat
❌kulit kusam
❌kulit berjerawat
❌kuku mudah rapuh
❌rambut gugur banyak
❌sukar tidur
❌perokok tegar
❌peminum alkohol

Tahun depan saya ingin mengikuti detoks seperti dalam group iReach. Hopefully saya berjaya berdetoks sebab saya sangat perlu menurunkan berat badan.

Doakan saya semoga berjaya.


Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...