diumenge, 4 de desembre del 2016

Target Dalam Shaklee Dalam Masa 6 Bulan

By April 2017, tentunya saya nak naik rank dalam Shaklee.

Untuk capai target ni, saya sedang berusaha:

✔️ konsisten update facebook 20 kali sehari

✔️ konsisten update instagram 15 kali sehari

✔️ update blog setiap hari

✔️ tambahkan friends dan followers di facebook dan instagram

✔️ commit kepada projek Tsunami 2.0

✔️ create poster cantik untuk promote

✔️ membaca lebih banyak supaya boleh buat sharing yang berkualiti

✔️ bantu anak-anak downline yang ingin berbisnes

✔️ teruskan sharing tanpa henti



Apabila berjaya naik rank, saya nak maintain supaya boleh konsisten dapat bonus yang banyak setiap bulan.

Dengan bonus ni lah saya boleh beli ready stock, bagi duit belanja kepada mak bapak dan bantu adik beradik.

Banyak lagi impian yang lain, tapi itu kita cerita lain post pulak ye.

Buat bisnes memang perlu sabar. Rome wasn't built in a day. All the best dan doakan saya ya.


Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...