dissabte, 24 de setembre del 2016

Tips Makan Hidangan Raya Tanpa Risau Berat Badan Naik

Saya suka makan. Favourite di hari raya Aidilfitri tentunya ketupat dengan rendang daging dan kuah kacang. Wah! Terliur ni.

Macam mana ye nak menikmati makanan hari raya dengan sederhana dan tak risau berat badan naik?

Elak berat badan naik - Ambil Alfalfa Complex, Lecithin, Herb-Lax
Elak berat badan naik - Ambil Alfalfa Complex, Lecithin, Herb-Lax

Pagi-pagi semasa perut kosong, saya telan dulu Lecithin. Lecithin ni bantu kawal selera makan tau, selain bakar lemak.

Lepas tu, ambil Alfalfa Complex untuk singkir kolestrol jahat. Yup, kolesterol ni ada yang baik jugak, so kita buang yang jahat dengan Alfalfa Complex.

Last sekali, ambil Herb-Lax sebelum tidur. Esoknya pasti proses pembuangan lancar dan tiada masalah. Yang mudah sembelit elok amalkan Herb-Lax. Kalau rasa macam makan banyak, saya akan ambik jugak Herb-Lax ni.

Okay sekian tips daripada saya. Makan biar berpada-pada tau!



Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...