dijous, 22 de setembre del 2016

Cara Mendapat Kepercayaan Keluarga Dalam Bisnes Shaklee

Semasa mula-mula menjadi ahli dan mengambil produk Shaklee pada awal 2014, yang turut sama membeli dan mencuba ialah adik perempuan saya.

Tak susah nak convince sebab dia kerja sebagai nurse jadi masa tu dia nak sangat sakit lutut hilang. Dia cuba AJHT dan Ostematrix dan repeat order sebab lututnya betul-betul pulih.

Lepas tu slowly adik lelaki pulak cuba supplements untuk kulit, pun ada kesan positif. Jerawat berkurangan dan kulit wajah semakin elok.

Tengok testimoni adik lelaki pada gambar ye.

Testimoni Set Jerawat - Zinc Complex, ESP, Vita-C Plus dan B-Complex
Testimoni Set Jerawat - Zinc Complex, ESP, Vita-C Plus dan B-Complex

My nephew Nath memang saya bagi minum Meal Shakes seawal umurnya setahun lebih sehinggalah sekarang he's almost 3 years old. Dah order pun Meal Shakes ketiga untuknya.

Lepas setahun lebih join jadi ahli, saya slow down menjual dan hujung tahun lepas, saya mula aktif berkongsi dan menjual Shaklee.

My nephew Nath - Shaklee Baby Kami
My nephew Nath - Shaklee Baby Kami

Syukur sangat sebab mak pun dah cuba Ostematrix dan Alfalfa Complex dan setiap bulan memang repeat order.

My dad pulak pernah cuba produk Shaklee tapi tak continue. Not so sure kenapa sebab saya pun tak nak tanya dan tak nak paksa.

My parents memang sangat susah untuk diyakinkan tentang Shaklee ni.

I think nak kena bagi diorang cuba Vivix kot. Vivix kan mudah di consume dan kesannya pun cepat.

Hopefully lepas ni bonus setiap bulan bertambah dan boleh buktikan kepada my parents yang bisnes Shaklee ni bukan bisnes main-main.

Maybe a stable monthly income of at least 5 digits will truly convince them.

Doakan saya pujuk hati diorang.



Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...