dimarts, 13 de setembre del 2016

Tentang Buku Motivasi

Saya suka membaca tapi tak gemar beli buku. Pelik kan?

Sebenarnya saya suka jimat dan prefer baca ebook ataupun article online berbanding buku fizikal yang dibuat daripada kertas. Niat satu hari nanti, nak miliki satu gadget khas untuk baca buku. Amazon Kindle maybe?

Penggemar buku tradisional pasti tak setuju tapi takpe. Jangan marah ya.

Nowadays saya kena curi masa untuk membaca. Ada 2 buku motivasi yang upline Hazelina Alim dan Yenny Norhayani bagi, belum lagi habis dibaca. Mungkin sebab dalam bahasa Melayu jadi slow sikit, sebab saya rasa lebih selesa baca buku Inggeris.

Buku motivasi terjemahan daripada bahasa Inggeris

Anyway kalau korang tak berapa faham English, korang masih boleh beli buku terjemahan tau. Semua dalam BM jer. Cuma bahannya daripada penulis antarabangsa. So takde lah alasan tak faham dan sebagainya.

Okay nak gi baca buku ni. Hendak seribu daya kan?



Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...