dimarts, 13 de setembre del 2016

Gadget Untuk Bisnes Shaklee Saya

Gadget untuk bisnes saya cuma dua iaitu smartphone dan laptop.

Laptop ni laptop mini Lenovo yang usianya dah beberapa tahun dan masih elok lagi. Warna merah sebab saya nak warna yang membawa tuah.

Gadget Untuk Bisnes Shaklee Saya
Gadget Untuk Bisnes Shaklee Saya

Biasanya laptop ni saya guna untuk blogging. Lebih senang nak menaip artikel dengan cepat.

Smartphone pulak yang biasa sahaja. Lenovo jugak dan taklah mahal sangat. Cukup dengan function camera depan dan belakang yang baik, dan internal memory yang besar. External memory pun expandable.

Smartphone ni gunanya untuk edit poster produk, berhubung dengan customer melalui whatsapp, order produk melalui website, contact dengan upline, coaching downline, dan guna pelbagai apps untuk menguruskan bisnes.

Antara apps yang saya guna adalah phonto, whatsapp, fb messenger, Facebook, instagram, twitter, dan banyak lagi.

Syukur ada dua gadget ni, dah banyak berjasa kepada saya. Kalau ada rezeki lebih, nak jugak upgrade kepada yang lebih baik.

Dengan biz Shaklee ni segalanya mungkin.



Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...