dimarts, 29 de novembre del 2016

Kenapa Saya Pilih Shaklee?

Ada banyak sebab kenapa saya pilih Shaklee sebagai jenama supplement pilihan dan bisnes saya.

⭐ produk Shaklee selamat, semulajadi dan berkesan
⭐ produk Shaklee terbukti terbaik dengan Landmark Study dan banyak kajian saintifik
⭐ business plan yang terbukti boleh menambah pendapatan

Dalam group kami, leaders dan uplines banyak membantu untuk memajukan bisnes.

Kami juga bukan mengejar sales semata-mata tetapi juga berkongsi informasi tentang produk Shaklee dengan orang ramai yang memerlukan.


Target saya dalam Shaklee pula ada banyak. Antaranya:

💰 capai rank tertinggi iaitu Master Coordinator
💰 besarkan empayar bisnes dan lahirkan ramai effective Master Coordinators
💰 capai income 5 angka sebulan
💰 dapat pelbagai bonus dan ganjaran cash
💰 dapat travel bertaraf 5 bintang ke luar negara secara percuma
💰 dapat menjadi leader yang memberi inspirasi kepada orang lain untuk berjaya

Hopefully lepas ni boleh capai financial freedom dan terus membantu orang ramai untuk jadi lebih sihat.

Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...