diumenge, 18 de desembre del 2016

Mak Upline Saya Puan Yenny

Pertama kali jumpa mak Shaklee aka upline saya?

No such thing, sebabnya mak Shaklee saya ialah BFF saya, Puan Yenny Norhayani. Kami dah kenal lama, dan rapat sejak lepas graduate uni lagi.

Sekarang saya di Kuching dan dia di Seremban. Tak ada masalah la nak communicate sebab kami selalu berhubung melalui whatsapp.

Kalau saya ada masalah atau soalan tentang biz, she's just a text message away. Kadangkala lambat reply tu perkara biasa sebab kami masing-masing ada komitmen terhadap keluarga dan bisnes.

Kadang-kadang tu seminggu tak contact tapi tetap boleh sambung borak macam biasa. Dialah kawan borak yang dah macam my own sister. Dialah tempat mengadu, gelak, bercerita tentang Korean drama, impian nak travel, life, dreams dan macam-macam lagi.


Friendship and business partnership dengan mak Shaklee saya memang terbaik. She's independent  a good leader, responsible and intelligent. She's a lot like me, but we're also different, which I think makes us great friends.

Dear mak Shaklee, thank you sebab introduce Shaklee to me. I believe that we're on our way to success, slowly but surely. Semoga kita terus sihat dan sukses dengan Shaklee.

Hope to see you soon! 😘


Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...