diumenge, 27 de setembre del 2015

Pengedar Sah Shaklee Kuching, Petra Jaya, dan Matang

Salam sejahtera.

Saya, Cik Debbie, adalah Pengedar Sah Shaklee atau Shaklee Independent Distributor (SID 1107197) di kawasan Kuching, Petra Jaya, dan Matang. Saya mula mencuba produk Shaklee sejak 28 Januari 2014 dan masih lagi setia dengan produk Shaklee sehingga kini.

Tahukah anda bahawa Shaklee adalah pengeluar pertama multivitamin di dunia, iaitu Vita-Lea, yang sudah berusia 100 tahun?

Mencegah adalah lebih baik daripada mengubati
Mencegah adalah lebih baik daripada mengubati

Seluruh keluarga saya telah mula mengamalkan produk Shaklee, seperti Set Sendi Tulang, Set Buasir, Set Kurus, Set Cantik, dan Set Kesihatan Kanak-Kanak.

Jika anda berminat untuk membeli produk Shaklee, mendaftar menjadi ahli Shaklee, memulakan perniagaan dari rumah, ataupun ingin bertanya dengan lebih lanjut mengenai pengalaman saya menggunakan produk Shaklee, anda boleh menghubungi saya melalui maklumat yang tertera.

Jika ingin membeli produk Shaklee, penghantaran boleh dilakukan melalui Poslaju atau GDex ke seluruh Malaysia, atau COD ke kawasan Kuching, Petra Jaya dan Matang.

Semoga anda terbuka hati pada hari ini untuk mencuba produk hebat Shaklee dan mengubah nasib anda sekeluarga.

Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...