dissabte, 10 d’octubre del 2015

Kebaikan GLA Complex Shaklee Untuk Wanita Dan Lelaki

GLA Complex diperbuat daripada borage seeds yang mengandungi dua kali ganda lebih GLA (gamma-linolenic acid) daripada yang terkandung dalam Evening Primrose Oil (EPO).

Borage juga adalah tiga kali lebih berkesan dan tiga kali lebih daripada segi bioavailability berbanding EPO. Ini membolehkan GLA Complex menyerap ke dalam sel dan tisu dengan lebih berkesan berbanding GLA daripada EPO.

Kebaikan GLA Complex Shaklee Untuk Wanita Dan Lelaki
Manfaat dan Kebaikan GLA Complex Shaklee

Setiap kapsul GLA Complex mengandungi lebih 300mg GLA yang merupakan sumber terbaik Omega-6. GLA ini juga digabung dengan minyak bunga matahari dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya.

Manfaat utama GLA Complex:

  • Borage merupakan herba kegemaran orang Barat, dan telah digunakan untuk merawat ulser, menyingkirkan virus, melegakan kelesuan dan keletihan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat, serta meningkatkan stamina.
  • GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita iaitu testosteron dan estrogen, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, retensi air, sakit payudara, dan mood swing.
  • Melambatkan menopause, serta memperbaiki keadaan menopause seperti hot flashes, insomnia, ketidakhadaman, dan depression. Pengambilan GLA Complex dalam masa panjang boleh melambatkan penuaan, mengetatkan uterus, dan memberi tone kepada uterus untuk kulit lebih muda.
  • Memperbaiki masalah prostat lelaki (prostatomegaly) dan masalah kerap kencing.
  • Merupakan antioksidan yang meningkatkan sistem imun, seterusnya menghalang tumor dan kanser.
  • Memperbaiki inflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, bintik penuaan, tinea, dan kurap. Juga meringankan sakit dan bengkak yang berpunca daripada arthritis atau rheumatisma.
  • Menghalang komplikasi diabetes dengan merendahkan gula dalam darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil dan usia tua, serta meringankan kebas dan kesakitan yang disebabkan oleh gula darah yang tinggi
  • Melangsing dan menghalang peningkatan berat badan, merendahkan kolestrol LDL, memberi tone pada kulit dan otot kepada wanita
  • Menghalang tekanan darah tinggi, menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah, pengembangan salur darah, mengelak masalah jantung seperti arteriosclerosis dan myocardial infarction
  • Memperbaiki rambut kering dan mengurangkan keguguran rambut
  • Membantu kanak-kanak hyperactive dan autisme (ADD/ADHD) yang sukar memberi tumpuan untuk belajar

Borage seeds dan sunflower oil adalah bahan utama GLA Complex Shaklee
Borage seeds dan sunflower oil adalah bahan utama GLA Complex Shaklee

GLA Complex dan Vita-E Complex Shaklee telah banyak membantu pasangan suami isteri untuk mendapatkan zuriat. Selain itu, jika anda mengalami senggugut yang teruk atau kitaran haid yang tidak tetap, GLA Complex boleh membantu anda.

GLA Complex disarankan dalam Set Kesihatan Wanita, Set Diabetes, Set Senggugut, Set Menopause, Set Kesuburan, dan Set Ekzema.


Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...