dilluns, 19 de setembre del 2016

Antioksidan Pilihan Saya - Sustained Release Vita-C Plus

Pilihan saya tentunya Sustained Release Vita C Plus. Abaikan muka chubby tak cukup tido tu hehe.

Sustained Release Vita-C Plus - Antioksidan Pilihan Saya

Antioksidan ni penting untuk melawan radikal bebas yang boleh merosakkan sel badan kita.

Selain itu, Vitamin C juga penting untuk meningkatkan daya tahan badan kita terhadap penyakit dan membantu pembentukan kolagen.

Pendek kata, Sustained Release Vita-C Plus ni memang baik untuk tubuh kita, dari hujung rambut ke hujung kaki.

Saya amalkan Vita C Plus ni sebiji setiap hari. Harganya pun berpatutan, kurang rm100 untuk 180 biji tablet, tahan sehingga 6 bulan!

Nak kulit cantik, badan sihat, tiada allergy, tak mudah jatuh sakit? Amalkan Vita C Plus!



Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...