dijous, 15 de setembre del 2016

Bagaimana Produk Shaklee Mengubah Kehidupan Saya

Orang mungkin bosan asyik cerita tentang Shaklee kan? Tapi tu la kalau tak best, tak berkesan, saya pun segan nak cerita.

Sebelum mengamalkan produk Shaklee
Sebelum mengamalkan produk Shaklee

Hari ni nak share sikit macam mana produk Shaklee bantu improve hidup saya.

🍎 B Complex bantu improve mood saya, takde dah Monday blues dan moodswing

🍏 Vita C Plus beri saya kulit wajah tanpa jerawat pastu sistem imun yang baik, saya jarang demam selesema

🍎 Lecithin bantu saya kawal selera makan dan kurangkan berat badan, niat saya nak kurus secara sihat dan tak berlapar

🍏 Alfalfa Complex bantu detoks tubuh saya supaya boleh turunkan berat badan dengan lebih baik, badan pun kurang sakit-sakit

🍎 Herb-Lax bantu hindar sembelit dan elak buasir daripada berulang

🍏 ESP beri kulit wajah yang tidak kering dan tona yang sekata, pastu mengenyangkan dan elak rasa lapar yang melampau, dan menebalkan rambut

🍎 Zinc Complex hindar jerawat dan mengurangkan masalah rambut gugur

🍏 GLA Complex bantu atasi masalah irregular period dan PMS

🍎 Ostematrix bantu saya tidur dengan lebih baik dan kurangkan insomnia

Selepas mengamalkan produk Shaklee
Selepas mengamalkan produk Shaklee

Ni baru sikit produk yang saya amalkan. Ada banyak lagi produk Shaklee lain yang tentunya semula jadi, berkesan dan mesra alam.

Hubungi saya segera jika berminat.




Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...