dimarts, 13 de setembre del 2016

Kenapa Saya Rasa Selamat Dengan Shaklee?

Shaklee ni supplement atau makanan tambahan, dan bukannya ubat. Supplement Shaklee membantu menambah segala kekurangan vitamin dan zat dalam badan kita dan bukannya mengubati sebarang penyakit.

Kenapa saya percaya dan rasa selamat dengan Shaklee?

The Shaklee Difference
The Shaklee Difference

Shaklee takes pride in their motto "Always Safe, Always Works, Always Green." Shaklee berkesan dan selamat. Setiap tahun, berbilion dollar Amerika dibelanjakan untuk research dan clinical trials ke atas semua ingredients dan produk akhir Shaklee. I can give you specific numbers but it'll probably take all day.

Shaklee juga memastikan semua produk tidak mengandungi bahan kimia berbahaya seperti formaldehyde (bahan kimia untuk awet mayat! Jangan terkejut, formaldehyde mungkin ada dalam makanan segera seperti imitation crab meat. Eww!), mercury atau raksa yang beracun, paraben, bisphenol-A (BPA) dan sebagainya.

Setakat ni saya dah cuba lebih 15 produk Shaklee. Mak saya penggemar Ostematrix dan Alfalfa Complex, manakala adik saya gemarkan Herb-Lax dan beberapa produk lain.

Adik saya yang bertugas sebagai jururawat mengambil Ostematrix dan AJHT untuk lutut beliau yang sebelum ni selalu sakit akibat berdiri atau berjalan terlalu lama.

Nath pula minum Meal Shakes setiap hari untuk topup vitamin yang tidak diperoleh daripada pemakanan seharian.

Jika Shaklee tak berkesan, tak mungkin kami sekeluarga sering repeat order.

Okay, nak puji banyak-banyak pun tak guna. All I can say is try before you judge. Saya yakin anda akan suka.

Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...