dimarts, 13 de setembre del 2016

Killer Set Shaklee Pilihan Saya - Set Kurus Bajet

Killer Set pilihan saya tentunya Set Kurus Bajet, yang terdiri daripada Lecithin dan Herb-Lax.

Lecithin bantu bakar lemak manakala Herb-Lax bantu cuci usus dan singkir toksin.

Set Kurus Bajet - Lecithin dan Herb-Lax
Set Kurus Bajet - Lecithin dan Herb-Lax

Saya sendiri amalkan set ini secara konsisten dan walaupun kesannya tak terlalu cepat tetapi saya berjaya mengalami kesan positif seperti:

- kurang selera makan
- berat badan kekal/menurun
- perut kempis
- pembuangan lancar
- tiada sembelit
- tiada stress

Lecithin dan Herb-Lax ni ada banyak manfaat lain tau, bukan setakat untuk turunkan berat badan sahaja.

Manfaat Lecithin Shaklee
Manfaat Lecithin Shaklee
Manfaat Herb-Lax Shaklee
Manfaat Herb-Lax Shaklee

Amalkan Set Kurus Bajet untuk kekal langsing dan sihat.


Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...