dijous, 15 de setembre del 2016

Suka Duka dan Cabaran Buat Bisnes Shaklee

Ada banyak cerita sebenarnya tentang suka duka buat biz ni. Setakat ni memang banyak sangat cabaran.

With Shaklee, I choose my working hours
With Shaklee, I choose my working hours

Nak bagi orang percaya dan nak beli, bukan senang. Even family sendiri pun kadangkala skeptical. Tapi saya sabar. Biar jer flyers kat rumah. Mak baca sendiri dan satu hari, dia sendiri nak beli dan cuba, dan akhirnya amalkan Shaklee sampai sekarang.

Belum lagi kisah customer yang bermacam ragam. Juga kisah betapa payahnya nak dapatkan ready stock sebab belum ada branch di Kuching. Kena order dari branch KL atau dari upline. Kena tunggu dan tunggu.

Tapi saya sabar dan yakin usaha yang berterusan akan mendatangkan hasil. Cepat atau lambat sahaja.

Saya inginkan financial freedom dan sekarang sedang menikmati kebebasan masa. Syukur atas semua nikmat yang saya dapat.



Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...