dissabte, 17 de setembre del 2016

Vitamin Shaklee Wajib Bawak Semasa Travel

Saya jarang travel jauh, jadi biasanya memang tak angkut botol vitamin ke mana-mana, tapi bulan April lepas saya ke KL melawat bff saya Yenny Norhayani jadi bawak la supplement seperti dalam gambar.

Vitamin Shaklee Pilihan Saya -  Lecithin, Zinc Complex, Vita C Plus, Ostematrix, Herb-Lax, B-Complex
Vitamin Shaklee Pilihan Saya -
 Lecithin, Zinc Complex, Vita C Plus, Ostematrix, Herb-Lax, B-Complex

Yang ni bekal untuk 7 hari. Yang wajib saya bawa tentunya Lecithin, Vita C Plus, Ostematrix, Herb-Lax, B Complex, dan Zinc Complex.

Lecithin tu nampak extra banyak sebab saya ambil 2 kali sehari, 6 biji setiap kali. Kalau tak makan Lecithin ni, rasa asyik nak makan jer. Susah nak kawal selera makan.

Lecithin tentunya untuk kurus. Vita C Plus tu untuk kulit dan sistem imun dan Zinc Complex untuk rambut yang kuat. B Complex pulak beri tenaga, Ostematrix untuk tulang yang sihat serta halang insomnia, dan Herb-Lax untuk hindar sembelit.

Semua supplements ni semulajadi dan tiada bahan kimia yang berbahaya, jadi taklah takut nak telan banyak setiap hari.



Sebarang pertanyaan/order, hubungi saya:

Debbie Elara
SID 1107197
WA/SMS: 012-3940017 | debbietehin@gmail.com
Poslaju/GDex: Seluruh Malaysia
COD: Kuching | Bayaran: CIMB, MBB

facebook page google plus instagram pinterest twitter tumblr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...